温拾忆往昔

I Miss You(Remix) - Akiko、白天不亮

在慵懒的音乐里思考人生,决定定个计划了。

存档灵魂:

I Miss You
我想你

 

【歌词】

 

A couple seasons psssed me by
Since you made me feel so real
That feeling I remember
It was as good as can be
I haven’t seen you for a while
I wonder if you’re well
What’s going on in your mind?
I really would like to see
那几个季节你陪我度过
让我感觉到生命的真切
这种感觉让我难以忘怀
没有再比这更好的
好久再也没见到你了
我想知道你是否还好
你是否也会把我想起?
我真希望能再见到你

 

I try to think but it won’t do
It’s taking time to get near
Some things are hard to explain
I wonder can I tell you?
We haven’t been taking much
It doesen’t mean I don’t care
Should I just call you to say
I’m falling and I miss you
oooh hoo
Wish I was with you in my dreams
and I'm praying to be your side
and suddenly you'll slip away
心在切切把你想念
腿脚却迟迟难挪移
对往事苦思冥想
却终究了无答案
我想当面问问你?
我们是否错过了许多
但那不意味着我不在乎
我是否应该打电话 倾诉给你
我深深的陷入痛苦
我切切的想念着你
噢呼!
把聚首的希望留给梦乡
你就陪伴在我的身旁
可在梦中
突然你也会悄悄溜走

 

oooh hoo
Easy as flowing down the stream
Do you know that?
Will you understand me?
Why is it you make me wait so long?
噢呼!
思念的闸门一旦打开就泛滥成灾
你会知道我在
苦思冥想着想你吗?
你能理解我吗?
为什么你让我等待这么长?

Sometimes do you think of me
as much as I think of you
I'd like to know when you dream
Am I there?
Do you miss me?
是否你也经常想起我
就像我这般想着你
我想知道在你的梦里
会我有吗?
你会想我吗?

I know you can't share life with me
and I don't know what to do
but if you walk right thru my door,
you will see that I miss you
我知道你不能和我分享生活
我真不知道该如何面对
但如果你能径直走入我心
你会看到,我多么的想你

In my heart
I want you
to know that
I miss you
在我心里
我想要你
知道
我想念你

In my heart
I want you
to know that
I miss you
在我心里
我想要你
明白
我想念你

 

In my heart
I want you
to know that
I miss you
在我心里
我想要你
知道
我想念你

In my heart
I want you
to know that
I miss you
在我的心里
我想要你
明白
我想念你

 

I miss you
I miss you
我想你
我念你

 




评论

热度(22)